fredag 18 september 2015

Läsarrekord 1 september!

När något är för bra för att vara sant då blir jag misstänksam. Mina förra dygnsrekord låg på 250-300 läsare
Tittade till bloggen för jag fick något meddelande om att Google har satt ett automatisk meddelande om cookies enligt någon ny EU-lag.
Att jag haft ett sånt meddelande i åratal bekymrar dem inte.
Mina ögon föll på läsarstatistiken.
Som alltid efter sommar och semester är det lite trögt med bloggläsandet. Oktober november brukar vara de bästa månaderna få hösten.
Den 1 september slogs ett rekord 793 läsare på en dag!
Visserligen är Kicki som jag skrev om då populär i stugorna men ändå.
-Kan det verkligen vara riktigt?
Man kan ju tro att någon teknik fått spatt eller att någon försökt en överbelastningsattack men varför mot mig och min blogg?

1 kommentar:

  1. Det er også sket på min blog. Flere gange. Meget underligt.

    SvaraRadera