torsdag 15 januari 2015

Kaffe med shop

Fanns inte mycket för oss med oljefatsfigur men man ska ju äta
för en och en halv när man är med barn så jag löste det problemet lätt
Förmodar att killarna slutar läsa här.
Men för oss andra som vet vad som är viktigt i livet kan jag berätta att jag varit i Venedig och tittat i affärer. Massor av affärer.
Tyvärr var utbudet för tillfälliga tjocksmockar som jag magert. Men i april är jag smalare. Då!
Synen på gravida i Second Life är lite gammaldags. Ungefär som i Sverige på 50-talet enligt vad jag hört.
Det är nästan lite skamligt att vara gravid, det bevisar ju att man haft sånt där otäckt sex :D
Alternativt ses man som sexobjekt. Mamma kläderna säljs nästan mycket diskret under disk.
Vill man inte shoppa kan man åka Gondol och vara allmänt romantisk.
Gondol till Venedig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar