måndag 19 januari 2015

Du skulle vara med barn jämt!
Du är så himla gött sexig!

Kluvna känslor. Samtidigt som jag vill vara smal som hon
på bilden vill jag vara tjock och gravid som jag är just nu.
-Precis vad jag behövde höra just nu!
Är i 32:a veckan och nu börjar inte bara magen växa rejält.
Barnet i magen ökar ett kilo var fjärde vecka medan jag ökar ännu mer.
Kroppen samlar underhudsfett för att klara amningen.
Hälften av viktökningen sker de sista tre månaderna. 
Det är inte utan att jag ibland känt mig tjock och ful.
Tack och lov har jag en karl vid min sida som vet vad han ska säga och när.
När jag fick höra de rara orden så kände jag mig genast "stolt och gravid" igen.
Egentligen tycker jag ju att det är en fantastisk förmån att få vara kvinna.
-Likt en gudinna kan jag skapa liv i min kropp!
-Det är härligt att vara tjock och gravid!
Snart finns bara magen i fotoalbumet och då kommer jag att sakna den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar