fredag 21 november 2014

-Äntligen fredag!
-Nu ska svetten forsa!

Nej det är inget pinoredskap i en BDSM-dungeon
Man ska böja sig framåt och uppåt så ofta man kan.
Tja, skillnaden är väl att jag kan ta mig loss själv
Pip-Larsson är ledig idag.
Ja jag har talat om för honom att han ska ta ledigt i dag och ta hand om barnen medan jag ägnar eftermiddagen åt mig.
Han har så mycket övertid så nu är det dags att ta ut lite inte bara samla övertid på hög som en ekorre.
Jag och två tjejkompisar ska gå på fitness och fixa bikiniformen till nästa sommar.
Komma på det till midsommar är lite sent.
Min PT gick igenom mina muskler och konstaterade som med de flesta andra mammor.
-Du är stark som en björn men typiskt mammamusklad.
-Mammamusklad vad betyder det? undrade jag.
-För stark i höger sida av allt barnbärande på höften, därför måste du träna ikapp vänster sida. Muskelkorsetten behöver justeras efter dina graviditeter och så är du jättestark på armarnas undersidor av att bära matkassar så vi måste stärka översidorna så du inte får ont senare.
Du är egentligen i ganska bra shape den behöver bara jämnas till lite.
Sen fick jag en lång lista med övningar att göra så idag ska jag beta av ett par timmar på den listan.
Efteråt ska vi ta en sväng i bastun.
Kroppen kommer att vara sprängfylld av mågotthormoner  efteråt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar