torsdag 4 september 2014

Varför blir man sexslav?

 Sjöfn dyker  ner i SL-sexträsket 
Nu är Marryanne Avro som lyckligast.
Hon får vara undergiven en stark man
och underkasta sig hans minsta nyck
För mig är det så främmande det bara kan bli att bli slav åt en man.
Att ge upp min egen vilja och bara följa och tillfredsställa hans minsta önskan.
Att låta honom använda mig som sexleksak. Till vilka absurda och mer eller mindre sinnessjuka infall.
Inspirationen till övergreppen kommer från Inkvisitionen och häxprocesserna från medeltiden.
-Att t.ex vilja bli grillad levande och uppäten och att vilja grilla sin kvinna levande och sen äta upp henne.
I litteraturen beskrivs "sexuell kannibalism" som en allvarlig sinnessjukdom som kräver stark medicinering och med största sannolikhet inlåsning på mentalsjukhus för resten av livet.
Trots detta finns det kvinnor, många glatt, som underkastar sig detta utan att tveka. -Varför?
Marryanne Avro: För att fylla ett behov som saknas i mitt verkliga liv.
Hon spelar Gor-rollspel liksom enligt uppgift 50.000 SL-avatarer. En siffra som jag har svårt att tro på och skulle vilja ha verifierad.
En värld skapad efter en novellserie av John Norrman 1966 där mannen är stark och allsmäktig medan kvinnorna är undergivna tjänare.
-Så här motiverar Marryanne varför hon gör detta:

-"För mig personligen, jag är bara undergiven karaktär, -Jag kommer från en mycket strikt familj i verkliga livet, och hur du bryr dig visas av hur väl du följt reglerna . -I slav-mästare i Gor, finner jag en slags trygghet som känns naturlig - relationer med starka personligheter som har tydliga och övertygande förväntningar. "För det mesta, om du tar dig tid att känna dem, de är faktiskt väldigt vänliga och omtänksamma individer - de är bara viljestarka och har höga förväntningar."
Sjöfn kommenterar;
-Den här kvinnan, och förmodligen mannen med, kommer från en dysfunktionell uppväxt.
Hon borde ha omhändertagits redan som barn. Egentligen borde insatser gjorts redan i mycket tidigare generationer.
Uppväxten har varit starkt regelstyrd med stränga straff för överträdelser.
Det kan gälla sådana småsaker som att spilla några droppar mjölk på bordet när man äter som genast har renderat en kroppslig bestraffning i en eller annan form.
Eftersom hon aldrig fått utveckla sin egen identitet blir reglerna lika med hennes identitet.
Utan regler blir hon fullständigt vilsen och osäker och överlåter gärna bestämmandet ner till minsta detalj åt någon annan.
-Vad gäller männen har de redan från början en människosyn där män är starka och kvinnor svaga.
Man kan se spår av heliocentriskhet som förstärks av varje övergrepp emot en kvinna.
Övergreppens natur kommer att eskalera och eskalera.
Second Life framstår som "de mulliga mansgrisarnas och kvinnohatarnas sista utpost".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar