tisdag 2 september 2014

Modig tyska
Wallraffar som sexslav

 Sjöfn dyker  ner i SL-sexträsket.

Invigningsceremonien består i att Madame Aprille talar till suben
Hon frågar henne om hon är villig att underkasta sig Madames vilja.
Som ett bevis på sin underdånighet får hon en krage som hon
aldrig får ta av sig mer i livet
I juni 2012 bestämmer sig den tyska bloggaren Baronessan Rivera för att bli sexslav hos Madame Aprille och Toy Slave Brothel.
Hennes avsikt är inte att verka som sexslav utan att undersöka vad som sker och avslöja så mycket hon kan.
Hon får gå igenom otaliga portar. Innan hon kan passera en ny måste hon antingen svara på en massa frågor eller på annat sätt bevisa sina färdigheter i att behaga mannen.
Till slut får hon träffa Madame Aprille. Alla prov är avklarade.
Det är bara invigningsceremonin kvar.
Hon förs in i tronsalen helt automatiskt.

-Fall på knä befaller Madame Aprille.
-Är du redo att tjäna som subversiv resten av ditt liv?
-Om ni anser mig redo Madame så är jag det.

-Med att vara subversiv följer en hel del regler. Inte bara hur du ska uppföra dig utan också vad du får säga och inte säga:
Dessa ord är helt förbjudna och får jag höra att de kommit över dina läppar så ska du straffas hårt!

-Jag, jag, vill, jag är, min, nej, skit, gör inte, kan inte, inte, kan inte, nej, nix, vägran, vägra, avslag, avvisa, kan inte.
-Ja madame! 
- Genom att acceptera detta halsband från mina händer om din hals så ger du upp dina personliga rättigheter och friheter och bevilja mig full användning om din kropp och själ att göra med som jag vill.
Ceremonien avslutas med att en streckkod tatueras på ryggen
och hon brännmärks med TSB på höger lår.
-Ja Madame
- Du erbjuder mig din hängivenhet, lojalitet, förtroende, respekt, heder och fullständig lydnad. förstår du och accepterar dessa krav för att accepteras som en undergiven sub i min tjänst?
 -Ja Madame
-Välkommen i min tjänst.
-Tack Madame.
Osynliga händer tar tag i henne och spänner fast henne i en ställning. En streckkod tatueras in på hennes rygg och hon brännmärks på höger lår.

-Den som vill läsa hela Baronessans fyra inlägg, med översättare går det bra, hittar dem här:
Del 1 Das Toy Slave Bordell System
Del 2 Das Toy Slave Bordell System
Del 3 Das Toy Slave Bordell System
Del 4 Das Toy Slave Bordell System

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar