måndag 14 juli 2014

Idag firar vi
Nationella Naken Dagen

Undersökande journalist "under cover".
Jag "infiltrerar "Su Casa Naturist Resort"
för att se om nakendagen firas riktigt
Ja kanske inte vi men amerikanarna gör det.
Den 14:e juli är proklamerad till Nationella Naken Dagen.
Säkert välbehövligt. Den falska dubbelmoralens stamort på jorden, USA, behöver vakna upp och inse att "naken" och "sex" inte är samma sak.
Alla är vi ju nakna under kläderna så hur märkvärdigt kan det va?
Som den grävande reporter jag är så letade jag upp och infiltrerade en amerikansk nudistkoloni för att se hur uppslutningen var.
Då kom jag på att visst ja! De sover ju gott nu. Måndagen den 14:e juli har ju knappt börjat där.
Det har ju firats nakendagar förr, Australiensarna proklamerade "International Nude Day" men det blev mer lokal succé. De valde 29 oktober. Då vill jag gärna ha lite mer kläder på mig så jag tror den 14:e juli har mer chans att slå på våra breddgrader.
Som påklätt alternativ kan man också fira Frankrikes nationaldag idag eller att Tyskland vann fotbolls-VM igår.
Läs mer Examiner.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar