onsdag 7 maj 2014

-Klädaffär med en galge!
-Vad är det med det då?

-Mina kläder
är omoderna!
Är det bara jag som tycker utbudet ser bekant ut?
Tycker mig ha sett samma eller liknande
i prisnivåer från 0-1000 Linden förr


Inte alla men många outfits jag hade före graviditeten har tiden sprungit ifrån med besked.
Inte bara p.g.a designen utan p.g.a att både mesh- och ickemeshkläder blivit så mycket bättre det senaste året.
Så fort jag får ett LM till en klädbutik så störtar jag iväg och kollar.
Idag blev det Schwartzmarckt fashion.
Borde blivit misstänksam redan vid namnet.
"Svarta marknadens mode".
Riktigt så illa var det kanske inte..
Dekorationen verkar vara på rymmen från en kvinnopisksim
Köpcentret var välbyggt men ack så torftigt utbud.
De allra vanligaste fnaskfillorna fyllde en del butiker medan andra butiker stod tomma och väntade på
att någon skulle hyra dem.
I köpcentrets ena hörn hade någon på passligt placerat en galge så den som blev helt desperat över modet kunde gå och hänga sig själv.
Nog ett av de märkligaste fynd jag gjort i en klädaffär någonsin.
Om du nödvändigtvis ska dit så
har du landmärket här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar