fredag 4 april 2014

Det kallar jag storformat

Hänger det på storleken så är Dido en vinnare.
Jag är faktiskt med på bilden, en tändsticksask var liksom lite liten
Var på Nitroglobus galleri och beskådade bl.a Dido Haas spännande utställning.
Dido driver det här galleriet. Hon är holländska, bloggare, Exploring SL with Dido, och entusiastisk fotograf både i SL och RL. Sedan juli 2009 har hon bloggat om SL.
I januari 2012 hade hon sin första utställning på Auggers Gallery, strax efter även på Nitro innan hon startade eget galleri.
-Jag älskar stora bilder , men man behöver utrymme för det. Jag har turen här på Nitroglobus galleri jag har massor av utrymme, älskar det!
-Mina bilder visar mina många ansikten , ensamma eller tillsammans med Nitro , min partner , älskare , lärare , inspiration , ... mitt SL.
Många av bilderna sticker ut en del, Dido gillar inte bara att utforska ny platser utan även sig själv.
Flygande palett till utställningen 


2 kommentarer:

  1. Och på söndagar har hon och Nitro numera ett musikcafé med garanterat bra musik :)

    SvaraRadera
  2. Hey thanks soo much for this blogpost! Wow, you mentioned MY photos coool. There is also a cool exhibition at the moment in the main gallery 'The Masks we Wear' by Sabbian Paine and Sina Souza' worthwhile a visit. And yes yes Apmel this Sunday (6 April) we organize a Sunday Cafe& Nitroglobus with cool music by DJ Ferdy. When you like good music come and join us. Music lovers are WELCOME.
    Big hug and a sincere Thank You Vanadis
    Dido Haas

    SvaraRadera