torsdag 13 mars 2014

-Sista fikat,
-Sista bryggdansen
-Kicki blir hemlös!

Har inte hunnit dansa så ofta på Kickis nuvarande brygga
men dess oftare har jag haft förmånen att morgonfika där
Något av det käraste vi har i Second Life kan komma att försvinna.
Simen där Kickis brygga ligger ska säljas och Kickis Brygga blir hemlös.
Även om jag inte alltid hinner in i SL så försöker jag läsa andras bloggar. Kom hem från BVC nu på förmiddagen och fick en chock när jag läste Emha´s Vykort där hon berättar att Kickis Brygga är i farozonen och att Kicki ber om hjälp att hitta en ny plats för bryggan. Om ingen lösning kommer är lördagen sista kvällen på bryggan
-Kickis Brygga har alltid funnits!
Nåja jag är något äldre än bryggan men inte mer än något halvår.
För mig och många andra har Kickis brygga inneburit väldigt mycket.
Det har inneburit en social kontakt med de övriga nordiska SLajfarna.
Vid morgonfika har vi rett ut missförstånd och blivit sams igen eller bara tjôtat.
På danserna har många blivit ett par. De som inte parat sig har haft en trevlig kväll med andra.
Emha skriver vidare att Kicki sagt att hon gärna vill fortsätta med bryggan bara hon hittar en billig och bra ny plats!
-Hjälp Kicki hitta en ny plats att förtöja bryggan!
-Kicki har gett oss så mycket nu är det vår tur att betala tillbaka genom att hitta en ny plats åt henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar