tisdag 14 januari 2014

-Tack för inbjudan Fan-Fan
men vi ska ha härligt sex ikväll

-Älskling, det finns inget att se på TV ikväll. Eller hur...
 - Snacka om sex - 
Fick en inbjudan av Fan-Fan i etern klockan 20-22 ikväll.
Tackar nej till det.
Jag och Carl-Henric har planerat att ha en skön sexkväll.

Har börjat bygga upp stämningen redan nu på morgonen innan vi ens gått upp. När klockan ringde låg min hand precis över hans skrev. Ja ja ovanför täcket. I badrummet "råkade" mina bröstvårtor beröra hans rygg hastigt. och jag "råkade" beröra hans sexiga rumpa.
Vid frukosten "råkade" min morgonrock vara lite för löst åtdragen så varje gång jag böjde mig framåt för att ta en sked müsli exponerades mina bara bröst.
-Fan-Fan skriver på Facebook;
Är det bara Jag eller har samhället blivit så avtrubbat att vi inte längre bryr oss vad vi serverar i TV, FILM eller TIDNINGAR!
Vad för bild ger vi egentligen våra Tonåringar hur sex och samlevnad ska vara eller fungera!
Vad gör vi, föräldrar eller vuxna för att påverka denna snart ohållbara situation där allt verkar vara helt OK att publicera, i Sexväg, Om våld...etc.
Nu blir jag lite glad och lite rädd.
Det är bra att vi får en debatt om sex och det sex som vi exponeras för. Den bild unga får av vad sex är idag verkar mer än sjuk. Den bild som vi får i Second Life verkar vara bortom allt förnuft.
Kedjade kvinnor som lyckligt väntar på att bli våldtagna, förnedrade och till och med grillade och uppätna.
Porrfilmsindustrin försöker överträffa sig själv i varje film med mer och mer extrema saker.
Analsex verkar vara högsta mode just nu. Själv kan jag inte tänka mig att ha en penis som grävt i baken på någon i min fitta. Bläh så äckligt!
Den här bilden av sex är vad amerikanska 16-18-åringar
får sig serverad i serietidningsformat. Det vill jag motverka.
På 60-talet kom den sexuella frigörelsen. Många förfasade sig men med den kom också Inge och Sten, jag var inte med då så jag får gå på hörsägen och äldre källor. 
Vi fick en sexdebatt på vanliga människors villkor. -Vad är skönt för dig? Man talade om sex lika naturligt som man talade om kakrecept. Dit vill jag att vi återvänder.
Jag och Calle pratar om vad vi tycker är skönt. Trots att vi är småbarnsföräldrar försöker vi få till långa förspel. Bli knullad av en Tarzan som försöker sätta nytt rekord i våldsamhet är inget för mig.
Facebook och Google m.fl. viktiga fora försöker påtvinga oss den amerikanska ultrahögerns nymoral.
Inte ens Anders Zorns kullor får visas på Facebook. Göteborgs stad har en bild på statyn Poseidon, Göteborgs mest kända vy, med påritade badbyxor. Hade de inte satt dit badbyxor så hade Göteborgs stad blivit utkastat från Facebook!
-Vad vi behöver Fan-Fan är inte mindre sex i media. Vi behöver mer sex i media men av rätt sort.
Vi behöver tillbaka till 60-talets knastertorra sexdiskussion. Där varje flicka och pojke får berätta vad han eller hon gillar. Där man avdramatiserar sex till att bli en naturlig del av livet precis som att äta frukost.
Vi behöver anlägga moteld mot porrindustrins perversa sexbild.  I Californien får man ha sex när man är 16 år men man får inte veta hur man gör förrän man är 18 år.
Hur mycket tokigheter hinner inte 16-18 åringarna i Californien få sig till livs under det två åren.
Så lyssnar du till Fan-Fan 20-22 idag tisdag 14/1 (glöm inte att säga emot henne om ni vill) Här är länken

2 kommentarer:

  1. En spontan tanke.... liiiite mycket "råkade"!!!
    Varför inte säga rakt ut??? "Kåt som fan! Ta mej!!!" ;)

    /Ikaros String

    SvaraRadera