fredag 31 januari 2014

Dags att bli vårfin
BOSL Love hunt börjar imorgon

Som en unge på julafton - Allt detta mitt!
Äntligen är det dags för årets största modeeventet i Second Life.
BOSL-Best Of Second Life slår upp portarna 1 februari.

Alla de stora modeskaparna finns med. Du kan köpa dig luspank för flera år framåt men det finns en uppsjö fina gåvor från de olika tillverkarna.
Det är en gigantisk sim med otaliga utställare.
Jag går in genom dörr efter dörr. Jackor, byxor, klänningar, smycken, kjolar, skärp.
Dregelfaktorn är bara så hög.
Visst blev jag sommarfin?
BOSL är vad Claes Ohlson är för gubbarna.
En tidskrävande sysselsättning.
Det ska även bli en hunt mer info om detta på plats.
Bara genom att vara med i gruppen BOSL har jag fått flera klänningar, skor, smycken och mycket annat.
Så mycket att jag inte har hunnit öppna alla boxar än utan har att göra i flera dagar till.
Sökte information men det är en av BOSL svaga sidor. Man får leta i bloggar, på simen och i magasinet för att hitta vad man vill veta.
Tack och lov har Kara gjort det, jag är ju egentligen föräldraledig och bör väl inte jobba för mycket även om det "bara" är min blogg.
Karas Korner blogg vet det mesta om vad som behöver vetas om eventet.
Utställningen och huntens startpunkt hittar du på den här adressen
BOSL Magazine hittar du här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar