onsdag 23 oktober 2013

Värsta skurken på Burn2?

Hur länge får jag vara kvar?
Amning kan skrämma slag på vilken stor stark
amerikansk man över 8 månader som helst!
Har ju sett hur både Ruth och Emha har topless-protesterat på Burn2. Kan ju inte vara sämre. Stålmorsan letade upp en högt belägen stol och ammade.
I den amerikanska dubbelmoralen är ju amningsbilder det värsta man kan publicera. Det näst värsta är kvinnliga bröstvårtor. Trots det finns det 3-4 miljoner bilder på Google som visar "nippleslip". 85% av dem amerikanska.
-Jag älskar Burn2
En sån underbar kombination av total kreativitet och totalt vansinne.
"Oh mäktiga brummande sten med hål i"! Ödmjukt ber jag dig....
En käftsmäll till olika religioner. Underbart.
Har besökt Burn2 två gånger tidigare men då har det varit otroligt laggigt vilket förtagit upplevelsen en hel del. I år verkar Linden Labs tre apor fått förstärkning så vitt jag märkte funkade alla simar mycket bra även de knökfulla. Klart det tar lite tid när närmre 100 avatarer ska
rezza men ingen orimlig tid.
Efter avlslutad amning gick jag vidare och tillbad "den brummande stenbumlingen med hål i". En ganska god känga till de religiösa.
De flesta religioner går ju ut på att man ska tro på något utom sig själv. Makten får lättare att styra folket med religioners hjälp kan vi notera i historieboken. Bye the way; -Historieboken är till för att vi ska lära oss göra "nya misstag" och inte bara upprepa de gamla tråkiga som redan är gjorda så många gånger.
Burning feet
Jag erkänner mitt hemska brott för rangern.
Bara för att få reda på att det är inget brott mot reglerna.
Men vi hade en väldigt trevlig pratstund.
Burning man alt Burn2 kunde lika gärna hetat "Burning feet". Även en avatar blir trött i fötterna av
att vandra runt på detta enorma område.
Jag slog mig ner på en hög kuddar som såg bekväma ut. Då inträffade det bästa med Burn2 ja med hela Second Life.
Träffa folk man aldrig skulle träffat annars.
Jag älskar att möta nya människor. Få lära om livet i deras del av världen. Få berätta om min värld. Det skiljer en hel del.
Så jag fixade en mer realistisk Burn2-outfit.
Efter bilder på nätet från Burning man irl.
När jag satt där kom en B2-Ranger från Orlando i Florida, just det Disneyland, och slog sig ner vi småpratade en halvtimme.
-Jag erkände mitt oerhörda brott
- Jag har ammat på Burn2
-Jaha svarade han, det är fullt tillåtet. Så fort jag inte är i tjänst går jag naken här. Det är bara
eregerade penisar och sexuella aktiviteter som är förbjudet.
Berättade om de som blivit utkastade förra året.
-Någon måste ha haft en riktigt dålig dag svarade rangern.
Burn2 Eventkalender -tider i SLT, lägg till nio timmar för GST
Dårfink till Burn2

1 kommentar:

  1. Massbanningen av avatarer den gången handlade inte om nakenhet. Den är närmast en del av Burning Man-kulturen. Det handlade om konstnärlig frihet. Kandinsky fick inte ta SaveMe Oh till hjälp att bygga på den tomt hon hade fått på Burn2. Alla som demonstrerade mot detta blev bannade.

    SvaraRadera