måndag 9 september 2013

-Klart jag hjälper dig!
-Smygstarta lugnt mammaledigheten!

-Detta ska bli kul! Få något vettigt att göra som inte bryter mammaledigheten
Vanadis har två veckor kvar till planerad förlossning.
Vilken med stor sannolikhet kommer att inträffa senare som för de flesta först-föderskor.

-Jag vet mer än väl hur mycket man har att göra sista veckorna innan förlossningen. Hur många vänner man vill träffa. Hur svårt det är att fokusera på något annat än sin egen mage och dess innehåll.
Att blogga passar mig perfekt just nu.
Jag ska vara hemma med Johan den här terminen ut och börjar inte jobba förrän efter 13:de dag jul då Pip-Larsson ska vara hemma.
Marstrand blir mer och mer öde för varje dag. Johan har kommit in i sexmånaders sovperioden och sover 3-4 timmar mitt på dagen.
Jag skulle till och med säga att jag behöver Second Life för att få lite intellektuell stimulans. Jag har definitivt fått nog av "barnskitprat" .
-Klart jag hjälper dig med bloggen Vanadis, vad har man annars släkt och vänner till. Låta bloggen gå i träda ett halvår vore synd.
-Ska försöka och inte skrämma bort för många läsare. Ni får skika till om jag blir för akademisk och långrandig!
Sjöfn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar