onsdag 25 september 2013

Det är så roligt jag måste skratta

Att få mer tid för Second Life och för att få ansvaret för bloggen och att läsa andras bloggar.
Var på BVC för sedvanliga kollen med Johan i morse. Mätt på intryck sover han som en fälld fura nu.
Kikar runt på bloggarna;
Apmel vill ha en surfplatta för att kunna köra Second Life på den, kan säkert vara bra, inget som stör men kanske lite liten skärm- Men större än iPhonens skärm så man kan nog vänja sig.
Blanche är grå om rumpan. Ja just nu är Second Life trassligt för de flesta, utom vissa med guldkort såklart. Bara att hoppas det löser sig snarast. PS Linden Lab erkänner själva att de har problem i sina forum DS
Bock utser årets rumpa eller hur man nu ska tolka hans omröstning. Kanske kommer en uppföljning på Nakna Avatarer; SLarschle nr 1, SLarschle nr 2 SLarschle nr 3 osv vem vet.
Jag vet då vem jag skulle utse till Slarschle nummer 1 men det tiger jag med.
Emha ser älgar överallt. Upptakt inför årets älgjakt antar jag.
Loan gör tappra försök att sysselsätta Lången med fönsterputsning. Ett bra sätt som jag kom på när jag väntade Johan var att hota med att klättra själv då kom det fram karlar ur vrårna och gjorde sig nyttiga.
Mialinn skiftar färg skriver hon. Antagligen menar hon höstlöv på Second Norway. Det brukar bli fint kul att du orkar slita med det Mia.
Sådär håller jag på. Jag har mycket att läsa ikapp så jag vet vad folk pratar om.
Brukar tycka det är roligt att läsa kommentarer också men där blir jag lite besviken. Det finns knappt några kommentarer att läsa.
Tråkigt bloggar man vill man gärna ha läsarkontakten. Jag försöker hinna kommentera så mycket det går.
Man kan ju skriva snälla saker i kommentarer det behöver inte vara råskäll :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar