måndag 19 augusti 2013

Första dagen på jobbet efter semestern...

Då var det dags igen. En härlig semester är till ända och ett nytt arbetsår börjar.
Nej jag har ingen jobbångest även om det är "inne" att ha det nu för tiden.
Lite vilsen känner jag mig.
-Vad har hänt medan jag varit borta?
-Hör till de som INTE kollar jobbmailen på semesterna.
-Vad skulle det tjäna till?
-Mitt ute på sjön, har seglat nästan fyra veckor av fem, kan jag inte göra något år mailen ändå.
Går in för att vara ledig lika hårt som jag går in för att jobba. Var sak har sin tid.
Nu ska vi se;
G-mail; Vanadis Falconer; Inkorg; 1276 mail!
-Hjälp! RL-Vanadis har säkert lika många!
-Bloggarna då vad har hänt?
-Bounce har kört igång igen..... Oj då...bara så där....Kaya bygger igen.....ny TOS.....härlig protest av Pussy Riot i Moskva..
-Bara att se till att skapa något till imorgon.
-Vanadis has entered the building!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar