torsdag 4 april 2013

Ho hänger mä, ho hänger mä
Nytt skin - är det prisvärt?

 Vanadis  Konsument 

Rätt likt. Inställningarna verkar inte stämma 100%.
Makup, läppar och lite småfix.
Men visst ser "gamla Vandis" intelligentare ut?
Våren är förnyelsens tid. Det kommer nya blommor, nytt gräs och nytt liv.
Vi damer håller på att få spader på hur vi ser ut.
-Lönnfeta, glåmiga, hålögda och totalt osexiga tycker vi.
-Wow vad du är läcker tycker våra karlar.
Men det tror vi inte på! Inte ett dugg. De är bara rädda om plånboken. Vi vet nog vad vi vet vi! Oss lurar ni inte!
Därför har vi alla letat nytt hår, nya ögon, ny makeup och kanske till och med nytt skin.
Kan man byta skin utan att byta utseende?
Jag är rädd nöjd med hur Vanadis ser ut. Glad käck och sportig. Skinnet är tre år gammalt och det kanske kommit bättre sen dess?
För ett tag sedan beskrev jag hur man fotograferar av alla sina mått för att kunna rekonstruera sig om skin och shape förkommer. Vilket det gjort för mig. Länk till "Hjälp hur ser jag ut"
Jag tog ett modern skin och så tog jag fram alla mina mått och förde över till ett nytt skin.
Vanadis till höger ger ett intryck att "vara på G" som
inte Vanadis till vänster lyckas få fram riktigt.
Mitt gamla skin "Redgrave bronze" var uppenbarligen ganska långt före sin tid.
Jag fick det för att det var ett exprimentskin på bredtest.
Plockade fram ett modernare alternativt nyare skin "Scarlet Redgrave DA Clara". Förde över alla
mått - såg inte klok ut först. De stämmer till 90-95% så lite finlir verkar behövas här och var.
-Hur nöjd blev jag då?
Är glad att jag inte betalade mellan 250 och 2500 Linden dollar för skinnet utan tog ett gratisskin.
Så stor skillnad blev det inte så det motiverar det priset.
Jag ska pilla lite till med nya ögon och annan makeup så får vi se.
Är det den syster jag inte har?
För jag är det inte riktigt.
Det nya skinnet har vissa fördelar men det gamla är förbannat bra så det troliga är väl att jag kör på med gamla "Redgrave bronze" ett tag till.
Tycker jag ser vekare och dummare ut i det nya och det vill jag inte. Men helt uträknat är det inte även om jag nog ger mig till tåls ännu en generation skin innan jag byter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar