onsdag 3 april 2013

-Det finns sjuka kåtbockar till allt!

Runkobjekt för ärkefommar. Tror jag låter undslippa mig ett; Usch!
Jag har blivit sexobjekt! 
Det har jag väl förhoppningsvis varit förut, i alla fall för Granne -Carl men nu har jag fått en ny målgrupp som springer efter mig.
-De som blir kåta på gravida. Inte normalgravida utan de extremt gravida.
jag stog i Hyde Park London och en "fomme" ropade till mig;
-Synd du inte är tjockare, hade du varit det hade jag velat sätta på dig!
Bland alla sexuella avarter som florerar i Second Life finns det de som göttar sig åt sex med gravida med och utan tortyr. -Ännu mer korkat är de som tror att brösten sprutar mjölk redan innan man fött barn och har sexfantasier om bröst som sprutar mjölk medan man knullar.
Som sagt var; -Det finns sjuka kåtbockar till allt!
Fotnot: "fomme" väst-svenska språkområdet, här betyder "tjomme"  vän så det behövs ett annat ord för en riktig ärkeidiot. "Fomme" uppfattar jag som en kille med en hjärna som ett urblåst ägg där man fyllt tomrummet efter hjärnsubstansen med kletgödsel.
Fotnot 2: Granne-Carl göteborgsk ordlek; Granne = snygg + Carl = karl, Granne-Carl = Snygge karl

1 kommentar:

  1. Det är nog samma typ av människa som är fixerad vid groteskt feta, dvs BBV killar. Dom ser tjejer som endast objekt. Creepy, vidrigt.
    //Mera

    SvaraRadera