onsdag 31 oktober 2012

Happy Halloween!

-Du kanske är bättre spöke än jag men jag är bättre seglare!
På en pumpasegelbåt flyr jag elegant och lätt från spöket!
Idag är den stora dagen H. H som i Halloween. Vi svenskar gör ju som bekant på vårt sätt och det brukar bli så bra så för att citera Pippi Långstrump.
Därför "pumpar" Halloweenfirandet på. Vissa började redan i fredags medan andra firar dagen före allhelgona vilket kanske är det riktiga.
Tur jag har kvar Halloweenmuffins i frysen-måste komma ihåg att tina upp några-till årets trickortreatare.
Kollar jag Rultans kalender Nordic Events är det redan två Halloweenevent inlagda bl.a kör Fia Halloween till och med lördag, kolla ofta det kommer säkert fler event, och när vi kollar destinationsguiden (glöm inte logga in så du ser M och A-simar också) finns det hur många som helst. Man kan nästan undra om det finns något annat än Halloween i Second Life just nu.
-Buhu!! -Trick or treat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar