torsdag 23 augusti 2012

Jag och min tvilling?

Ser inte hon till vänster väldigt konstigt grön ut?
Elak ser hon också ut! -Nja hon till höger får ni allt dras med ett tag till!
Gör om mig sjukan drabbar oss kvinnor minst två gånger om året. 
-Vår och höst. 
Vanadis går i hårvånda och jag var på Biannual-Cart Sale och köpte ett nytt skin för 10 Linden.
Testade..nja när..grön i synen..ser ju sjösjuk ut...
Upptäckte det fantastiska;
-Jag duger som jag är!

 Detta inlägg är stängt för vidare kommentarer!
Jag upplåter inte min blogg som arena för mobbare och bråkmakare.
Anonyma kommentarer publiceras över huvud taget inte!

3 kommentarer:

  1. Ni bloggar i samma blogg och ser likadana ut. Är Vanadis & Sjöfn egentligen samma person? :-P

    SvaraRadera
  2. Sjöfn är brunögd och keltiskt svarthårig medan Vanadis är blond och blåögd.
    -Jättelika (!)
    -Nej vi är inte samma men vi är kusiner och bästa kompisar i RL.
    Kan vara skönt att få lite hjälp med bloggandet.

    SvaraRadera
  3. NEJ!
    Vi är inte samma!
    Enligt ryktena "på stan" har jag varit alt till de flesta inklusive Blanche och Gittrika vilket man på godar grunder skulle kunna kalla ett av de värsta fall av multipla personligheter sen Dr Jekyl&Mr Hydes dagar

    SvaraRadera