onsdag 11 april 2012

Syskonträff i Second Life

Kan ni inte räkna ut vem som är jag och vem som är Balder är ni bra dumma.
Man kan ha det mesta för sig i Second Life. Som omväxling till Skype möttes jag och brorsan i Second Life. Den lyxputten går runt på beachen i Palma de Mallorca. Tjötar med seglare och sponsorer och får betalt för det! 
-Fy bubblan vad orättvist! -Jag ska skvallra för mamma!
Jag går runt och jobbar jag med men i ett regndrypande västsverige. Kallt är det också.
Kul att prata med Balder var det i alla fall. Vi sågs ju inte i påsk i år. Vi kom att prata om äggjakten vi hade som små. Morsan och farsan skrev kryptiska ledtrådar som ledde oss runt trädgården och in i huset igen där det som av en händelse låg ett påskägg fyllt med godis gömt på något infernaliskt ställe.
Kul var det i alla fall. Saknar det ... är man verkligen för stor för sånt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar