söndag 8 januari 2012

-Varsågod! -Skriv ditt eget inlägg!

  Roligt Helgpyssel  
-Idag får du chansen att skriva ditt eget inlägg. Brevpapper finns här bredvid och för att du ska kunna skapa fritt lägger jag till tjugotvå autentiska citat från min blogg. Klipp ihop, ta bort, klistra samman hur du vill. Lägg till prepositioner och annat lull-lull till ett helt eget blogginlägg. Brevpappret är redan undertecknat med mitt namn så du kan lugnt säga att jag skrivit det.

Här finns de autentiska Vanadiscitaten

-Rädslan för starka kvinnor har tagit sig olika uttryck genom århundradena och gör så än idag.
-Tack för ert stöd.
-Skyll dig själv om du får stryk!
-Lutfisk är vämjeligt.
-Julöl däremot tycker vi om.
- Elva förbannelser och tolv Nidstänger
-Ingen vet bättre än jag hur man gör en rubrik av ett citat men när ett påstått citat tillskrives en och sedan viskas runt runt runt och för varje öra det passerar så förvanskas det till oigenkännlighet.
-Den osminkade sanningen ser lite annorlunda ut.
-Någon som vågar satsa på att den klarar sig
-Detta är bluff!
-Ingen slår mig.
-Något så lågstående som att ge sig på och försöka hindra det fria ordet när argumenten tryter är sensationellt dumt.
-Den desperata  jakten på manlighet.
-Det kanske inte ens ska gå att förklara?
-Jag är Vanadis jag tar inte order av några herrar alls.
-Mardrömmen för oss alla.
-Inte skryta och inte undervärdera sig själv.
-Second Life - leka med Barbiedockor på datorn!
-Vatten som medicin är ingen nyhet.
-Älskar kanelbullar!
-Hej har ni alla hästar hemma?
-Mannen var en slags engångsartikel
Ha skoj och låt fantasin skena iväg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar