tisdag 3 januari 2012

-Minns du 2011?

Dags att sammanfatta året 2011 för att kunna lägga det till handlingarna och gå vidare mot en ljusnande framtid.
Hur var det 2011 nu igen?
Det gör jag genom att publicera en hel sidan nyårskrönika. Till skillnad från många väntar jag tills året är slut med att publicera nyårskrönikan.
I stort sett var 2011 ett bra år i Second Life. Visst var det lite smågruff av och till men det är ju standard i de flesta liv. Kan vara givande det med. Mest av allt var det solsken med ett och annat gråväder.
För egen del är jag stort i sett nöjd med 2011 även om jag kunde önskat bättre väder. Har fortfarande kvar en del målning på RL-huset tack vare regnet, vi fick en normal årsnederbörd, 575 mm, Augusti till December.
Mycket roligt nytt har jag hittat i Second Life.
Läs och minns och till slut ett gott nytt 2012. Länken till Nyårskrönikan Den kommer att ligga kvar i flikarna under huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar