torsdag 15 december 2011

VARNING FÖR DENNE MAN

Stora stygga vargen i SL-modell?
Han kapar din ava!
Gör dig till sin slav!
Mötte precis sok Kjeller som råkat ut för Cultchief.
Plötsligt kunde sok inte styra sin ava. Cultchief tog över och tvingade sok att göra de moves som Cultchief ville. Det vikitgaste att påpeka är att sok inte var inblandad i någon RLV-lek utan bara dansade.
sok använder Phoenix viewer men ska nu försöka med Lindens viewer utan RLV.
Bara att hoppas på att det löser sig för sok. Alla måste få lov att välja själva om och när någon ska styra deras ava.
Råkar du också illa ut så anmäl "abuse" till Linden Lab finns en knapp under hjälp. Du tar en bild och fyller i uppgifterna och sen är det bara att skicka.

2 kommentarer:

  1. Om du inte varit vittne till det hela så var försiktig med sånt här. Hur väl känner du "sok"? Talar hon sanning? Det finns mkt konstiga människor i SL som hittar på diverse historier så ta allt med några matskedar salt.

    Hon kanske ville förstöra ryktet för Cultchief? Texten på cultshief ser ju seriös ut och gör mig tveksam till det hela..... men vad vet jag.

    SvaraRadera
  2. Känner "sok" väldigt väl sedan länge och troligtvis du med. En knapptryckare med stor SL-erfarenhet som borde kunnat klara och lösa problemen själv.
    Om jag skulle vara ute i "ohederliga syften" skulle jag skriva ihop en seriös profil. Det är ju knapptryckaren/avan själv som skriver ihop profilen.
    I det här fallet känner jag mig verkligen trygg. Eftersom jag såg själv hur sok styrdes.

    SvaraRadera