söndag 17 juli 2011

-Om det regnar kanske jag skriver en rad...

Blir det sol latar jag mig..
Det har varit skönt med ett blogguppehåll. Sjöfn har upprätthållit bloggandet med den äran. Ja det har varit skönt med ett SL-uppehåll helt enkelt om sanningen ska fram. Ibland kommer man till såna punkter i livet när man bara tycker det man gör är tjatigt. Man lyssnar dåligt på vad andra säger och svarar "goddag yxskaft" till det mesta.
-Varför göt jag det här? är frågan man ställer sig.
-Då är det dags att ta ett brake!
-Göra annat innan man blir rutbränd, oh så rolig jag var där då, utbränd ska det vara.
Om det regnar kanske jag skriver en vers..
Nu har jag målat hus - har lite kvar men det regnar. Jag har träffat folk i RL. Jag har seglat i RL och jag har mått gött i RL.
I fredags kom jag tillbaka till Second Life - det var kul upptäckte jag. Kolla Blanche blog - jag syns dansa på bild.
Idag tänker jag så här... ska verkligen Blanche, Tina, Sven, Bock, Apmel, Gittrika och alla de andra få ha monopol på SL-bloggandet?
Nja - lite motstånd behöver de allt ha. -Så de inte slöar till menar jag...men samtidigt är det ju fortfarande semester...
Jag vet jag gör en mjukstart...! Låter vädret avgöra!

1 kommentar:

  1. Välkommen in i bloggandet igen! Du lär ha vilat upp dig nu så du springer 100m blog på rekordtid - Antar att vi andra nu får svårt att hänga på.

    SvaraRadera