onsdag 29 juni 2011

-Har ni sett bror min?

Får jag presentera min lillebror!
Balder Falconer 23 år. Ja ja så liten är han inte längre. Han har lyft mycket skrot för att kunna brotta ner storasyrran. (pip)
Skönt att ha en bror när man behöver en karl. -Ja till nyttigt arbete vad trodde du? Han hjälper mig skrapa färg och måla det som är högt upp. Har ett sånt fånigt ställe, när jag står på tå med den långa penseln fattas de fem centimeter! Blir galen! Men då kom brorsan som är 1,98, 17 cm längre än jag och han når! Hade känts så fånigt att behöva hyra en ställning för de ynka centimetrarna.
Målarvädret kommer perfekt nu - han sambo Nanna hårdtränar inför Lysekils Woman Match Cup den här veckan.
-Nä du brorsan nu får du svälja kaffet på maten så vi kan komma igång igen!

2 kommentarer:

  1. Vilken sexig bror du har då... :=

    SvaraRadera
  2. Vi är ju syskon. :)
    (PS Han är "enkelspårig"-hinner inte ens med alla tjejer hur han än försöker säger han:) )

    SvaraRadera