måndag 30 maj 2011

-Har universum dött?

-Inte vintergatan men Tinas Universum verkar saligen avsomnat. Ingen uppdatering sen 18 maj!
-Även om jag varit mycket borta från Second Life på grund av mitt First Life så har jag försökt kolla igenom olika bloggar genom RSS-flöden. Tina uppdaterade ju sin väldigt ofta, flera gånger om dagen och där fanns många länkar till andra bloggare så jag brukade sitta med en 8-10 flikar uppe till olika bloggar för att sedan sitta med lika många till. Bara att få läsa något på svenska kändes bra mitt i all danskan. Att det sedan handlade om något jag tycker är kul gör inte saken sämre.
Tycker det är tråkigt när någon tar på sig en uppgift och sedan bara struntar i att fullfölja det de har åtagit sig. Känns lite märkligt att ett halvdussin visserligen hemliga personer, enligt uppgift är de så många som sköter bloggen numera, inte ska klara av att producera minst ETT inlägg per dag. Vad man än tycker/tyckte om Tinas blogg så "höll den liv i debatten".
Nu har ni tio dar på er att skriva något -slöhögar! -Sen ryker Tinas Universum ur blogglistan - där har får bara levande bloggar som uppdateras minst 2-3 ggr i veckan vara med. -Order från Vanadis! -Jag instämmer helt.
Sjofn
PS. I semestertider går det att få göra färre inlägg och ändå vara kvar på listan- det är därför "de hemligas gäng" får 4 veckor på sig DS

1 kommentar:

  1. Bock och Apmellarna har länge undrat detsamma...

    /Apmellarnas primatar

    SvaraRadera