onsdag 25 maj 2011

Böljegång i bysten blev derremos!

-La det svinge!
Eller gelé-pudding som vi säger på svenska. Hittade äntligen knappen för "create physics layer". Tänkte fixa till lite naturliga rörelser i bysten. Tittade in på Frosty´s brygga, jodå där fanns ett lämpligt antal herrar att testa på. Herrar är ju som alla vet oftast "mycket kunniga i kvinnors visuella rörelseanatomi". Skapade ett klädlager med standardinställningar och testgick. Hände ingenting i min viewer, Kirsten S21, så jag vred på lite till och testade. Då hörde jag; "-Harrejavlar!" -"Epilepsibröst!" och en minut efter jag satt mig ner: -"Nu först slutade det gunga!"
Tog raskt av det lagret, blev lite för bra och alla viewer är uppenbarligen inte i kapp med visningen av "physics". Väntar några veckor och försöker igen till badsäsongen. Till dess får ni nöja er med Scotts - När Sofia dansar gogo:
Sjofn

2 kommentarer:

  1. Hur gick det med mage och rumpa då?

    SvaraRadera
  2. De fick vara ifred. Har både platt mage och fast rumpa även om bysten är stor ( både i RL och SL).

    SvaraRadera