fredag 15 april 2011

Vill ni se vad jag vann?

Så söt man kan vara.
Till slut hittade jag det sista ägget! Förväntansfull gick jag bort till Påskharen och fick mitt efterlängtade pris.
Såg naturligtvis högar av Linden, medaljer och outplånlig ära täcka mig från tå till topp. Ja ja är en stor optimist. Vad fick jag? -En påskhare som kastar en rugbyboll!
Först kändes det lite besviket men han är så söt så söt. Han har suttit på min axel hela dagen och hystat sin boll. Jag har ju trots allt jobbat målmedvetet och vunnit den lille sötnosen.
Ska vi bara hitta på ett bra namn till honom. -Vill ni hjälpa till?
Skriv förslag i kommentarerna. Den som vinner kommer att höljas i outplånlig ära och får en valfri fotvandring runt Hunneberg. -I Solsken!

4 kommentarer:

  1. Ja han var söt!

    Jag tycker han ska heta jösse :):)

    SvaraRadera
  2. "Bockis" låter som ett utmärkt namn, tycker jag!

    SvaraRadera
  3. -Jösse Hare hoppar Bock! Låter rätt bra, "Jösse Hare Bock" lite kunglig touch - en hel drös med namn.
    Kan inte avgöra vem som ska ha första andra eller tredje pris. Ni får gå runt Hunneberg en solig dag tillsammans - det blir säkert roligare så. Grattis:)
    PS 2.a pris var fotvandring runt Hunneberg i spöregn, 3:e pris samma i snöstorm. ;)

    SvaraRadera