torsdag 10 mars 2011

-Sätt namnlapp på killarna!

-Sitter jag mitt i ett inpinkat revir? (personerna på bilden är bara illustration)

-Fick syn på en snygging på dansgolvet, såg trevlig ut och hade många fina tatueringar. Klart läge för mig att "säga något".
- Älskare och bilderbok i ett-ingen dum idé, ingen dum idé alls.
Föredömligt av Nanna.
Blev min "raggreplik". Killen smilade rart mot mig men bakifrån hörde jag en iskall stämma: -Det är min "bilderbok" - den ger du faan i! - Inte nu igen tänkte jag, är hela Second Life fullt av "inpinkade revir". -Kan du inte sätta halsband med namnlapp på honom - här får du ett sånt halsband. -Har varit i Danmark ett halvår hur ska jag kunna veta vilka revir som är inpinkade. Kanske inte riktigt vad hon ville höra - av de frustrerade grymtningarna förstod jag att så var fallet. :)
Då kom en annan trevlig kille och "räddade" mig. Hon var så ilsk så det vet man aldrig hur det hade gått annars.
Sjofn

3 kommentarer:

  1. haaaaa guh så charmigt. Been there done that (2000 times aprox). Jelousy is big business in SL. Varför säljs det inte mer burka? Burka för män? =))

    TC

    SvaraRadera
  2. Pinka revir av alla de slag verkar vara vanligt i Second Life. Numera.

    Allt från vem som får länka till vem, vara var, dagar, ställen.. name it!

    Skall inte cyber och Second Life vara ett ställe för öppenhet på alla fronter?

    Dessutom kan inte ”mannen” själv få uttrycka SIN åsikt?

    /Tina (PG) - Ni vet hon med bloggen...

    SvaraRadera
  3. -Pojkar har ofta sån otur när de tänker..... :)
    -Eftersom det, som bland alla däggdjur, är honan som väljer hanne står ju kampen mellan honorna. Vem som sen står som segrare i striden är en annan sak. :)

    SvaraRadera