onsdag 23 februari 2011

-Grattis på mig!

Skål på mig!
Idag har jag varit ett helt år i Second Life. Vad fort det har gått! -Men så är det när man har kul.
För kul har jag haft. En del skit har jag allt fått också men det stör jag mig inte så mycket på.
Den som kastar skit i lovart får det bara tillbaka rätt i nyllet.
Och det gör landkrabbor. De vet inte ens vad som är skillnaden på lä och lovart.
Men skit har mycket liten effekt på mig. Det är mest den som slänger skit som mår dåligt. Vad andra tycker om mig gör ju inte mig till en sämre människa.
Trots allt är de flesta jag mött här i Second Life trevliga och vänliga människor. Tror nog att det finns fler trevliga här än i första livet.
Jag har dansat och jag har festat och jag har seglat och shoppat och solat mesta tiden. Riktigt mått gött. Och det är ju det livet är till för. Att må gott.
-Grattis på mig och grattis på alla er andra som mår gott. Hoppas vi kan fortsätta att må gott tillsammans i många år till.

PS. När ni läser det här sitter jag nog på tåget till Oslo och skid-VM. DS
Morn da!

5 kommentarer:

  1. Grattis "lilla gumman!
    (Hon får spader när jag kallar henne det men åker hon bprt och ber mig sköta kommentarerna får hon skylla sig själv.) Tihi

    SvaraRadera
  2. Grattis du är en trevlig tjej

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS! Li... flt stora... ähh på ettårsdagen! Tänk att du vågade dig vara kvar!

    *minns en nykomling som sedan började skriva på min blogg som sen startade egen som sen.. som sen blev kvar*

    Och snart blir stor.. en dag..

    HUGS!

    /Tina

    SvaraRadera
  4. GRATTIS och HURRA för första året!! Jag minns mitt första år som igår, så spännande det var :)

    SvaraRadera
  5. Grattis Vanadis, och bara så du vet första året är det värsta sedan går det bara utför... (apropå nästa inlägg som visst handlar om skidåkning...)

    Men det är sant, första året är kämpigast, nu vet du hur allt fungerar och kan börja använda det du vill på det sätt du vill!

    SvaraRadera