söndag 21 november 2010

Oh lyckliga fru jag!

-Drömkök???
Oh, åh jag är så lycklig. I kväll kommer min käre make hem efter veckans slit.
Jag har städat, strukit, varit hos frissan fixat håret, fått manikyr och pedikyr. Så fort han kommer hem ska han få sina tre älsklingsrätter. Ni ser bara två på spisen? Dummer efterrätten är ju jag. Nu när jag slutat jobba kan jag ägna hela dagarna åt att behaga min käre make.........
-GAHHHHHHHAHHAAH!!!!!!!!
Här vaknade jag med ett ryck, insnärjd i täcket, fullständigt kallsvettig.
Tittade skarp på den snarkande hannen i sängen bredvid med en mordisk blick! Upptäckte att det fanns ingen "hanne i sängen bredvid". Det fanns inte ens en säng till! Jag
Min verklighet!
befann mig i "Room 326, Cumberland Hotel, Marble Arch London". Då kom jag på att jag drömt en mardröm! Jag skulle träffa ett par svenska ungdomar som lyckats i London kl 10.00 GMT vid Marble Arch- vi skulle ta bilder i Hyde Park och på deras arbetsplats vid Knightsbridge. Klockan 17.00 GMT skulle jag ta tåget från Victoria till Bryssel och flyga hem därifrån någon dag senare.
Det var nog onödigt mycket kryddor i maten i går kväll, vitlök och en massa sånt.
-Tål inte det så bra. Och inte skulle jag sett "Desperate housewifes" och garvat rått åt dem igår -Snacka om kris på TV:n den kvällen, Snooker, sju porrfilmer och Desperate Housewifesvar det gratisutbud som fanns!!!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar