fredag 3 september 2010

Hittat en ny marina som inte laggar!

Bra bryggor och trevlig klubbhus
Avklippta jeansshorts och t-shirt känns inte helt rätt. Får gräva i garderoben lite extra
Min gamla kära marina är som bekant försvunnen för alltid. Vet inte riktigt för IM:et jag fick är på japanska! Googleöversättningen blev jag inte mycket klokare på.
Men jag har hittat "Clipper Bay och Fisher Island YC". Helt laggfri trots att jag hade "mycket på mig". Lite snoffsig karaktär så jag fick byta de avklippta jeansen och t-shirten mot Timberlandshorts/skor och en tenniströja med rätt logga.
Ska kolla in folket här lite diskret en kväll, när jänkarna är vakna, och se vad de har för stil i klubbhuset.
Slurl: Clipper Bay - Home of Fishers Island Yacht Club

1 kommentar:

  1. Det låter som i Nantucket(?). Gå med i deras grupper om du inte är det redan. Dom har ofta gemensamma seglingar osv

    SvaraRadera