tisdag 17 augusti 2010

Dress for the occation!

Att klä sig rätt är inte bara att vara snygg och proper utan även rätt klädd vid rätt tillfälle. Känns viktigt för mig, bl.a för att på västkusten regnar det på tvären, att då gå i kortkort eller shorts är inte så där 100% mysigt.
Regnställ och stövlar passar lika dåligt på kyrkbröllop som galablåsan passar i segeljollen.
Fast ibland känns det skönt att få bryta mot någon regel, det finns nog en liten rebell inom mig om någon undrar.
Såg i sista minuten att det var "Klä dig fel"-tävling på PJ:s tak häromdagen. Tyvärr var "sista minuten" väldigt mycket sista "minuten". Alla hade gått hem och tävlingen var slut. Jag får ta och visa mitt bidrag här i stället. -Utom tävlan så att säga.
-Vad säger ni hade jag haft någon chans ?

PS. Skönt att kunna skriva en "vers" om något som handlar om pudelns kärna. Vad vi gör i vårt second life.

1 kommentar:

  1. Inte en chans, tror jag! *S* Men det låter som en kul tävling...vi får be PJ om en repris?

    SvaraRadera