torsdag 8 juli 2010

Ännu en onödig uppdatering!

Linden Lab försåg oss med ännu en "nödvändig" uppdatering av viewern idag som vi måste ladda ner för att programmet ska fungera.
Tjohej vad bra det blev! Den röda bollen mitt i fejan på mig, det är typekillern! Och när jag försökte ta ett snapshot inifrån frös hela programmet ihop. -Tack och lov för Mac OS X - det är bara ett program som fryser inte hela datorn. Det är bara att klicka på "Tvångsavsluta" sen stängs det kraschade programmet av.
Man undrar om det verkligen finns någon datakunnig på Linden Lab. Varje uppdatering ställer till det mer och mer.
Har testat Emerald men det gillade jag inte, en Emerald 2,0 kanske men 1,XX är lika tafflig som den förra viewern så den ska AppDelete få tugga på.

1 kommentar:

  1. What´s not to like about Emerald? Själv älskar jag den!

    Det finns ju massor av SL-viewer´s att ladda ner, kolla bara att den är en av LL godkänd version först! Listan på godkända viewer´s finns här: http://viewerdirectory.secondlife.com/

    SvaraRadera